هاجِس

نوشته‌های (دغدغه‌های) عین سین قاف

هاجِس

نوشته‌های (دغدغه‌های) عین سین قاف

عین سین قاف تلفظ "عسق" است، اتفاقا این نام با آیه دوم سوره ی شوری در نامه خدا به بندگانش تشابه دارد اما هیچ ربطی به آن آیه‌ی مبارکه ندارد و صرف تشابه است و الحمدلله رب العالمین برای این تشابه مبارک و امیدوارم که منشا خیر و برکت این وبلاگ باشد.
بنا به توصیه یکی از بزرگواران وبلاگی اختیار کردم تا یادداشتهای خود را در آن بنویسم، شاید روزی خوانندگانی اینها را خواندند و شاید هیچ روزی هیچ خواننده‌ای نداشت، و یا شاید هم عمر به پایان رسید و روزهای آینده را ندیدم !!!
امیدوارم بتوانم یادداشتهای مفید و مناسبی در این دفترچه یادداشت عمومی بنگارم و قلمم قوت یابد.
مخلص آدمای خوب
عسق ...

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شنگول و منگول


گرگ به درب خانه‌ی شنگول و منگول آمد و پس از رفت و آمدهای بسیار و تغیر صدا و رنگ دست و پا و ظرافت اندام توانست بر شنگول و منگول فائق آید و آنها را گول زند، هیچگاه نشنیدیم که گرگ تا زمانی که با هیمنه‌ی وحشیگری و قلدرمآبانه‌ی خود قدم جلو نهاد، ببعی‌ها به او پا داده باشند!!!

حال چه شده که دولت تدبیر و امید و کلید و ادب و ... با وجود خوی وحشیگری و تهدید مستقیم و بی رودربایستی گرگ‌ها باز هم میخندد و لبخند می‌زند و بدتر از آن عده‌ای به جشن و پایکوبی می‌پردازند!!!!!!!!

دیروز گرگ وحشی مستقیما از دستیابی به منابع و آمارها و اطلاعات نظامی ما گفت و اینکه میخواهند ما را بکوبند و ما هنوز داریم لبخند میزنیم و از برد سه بر دو میگوییم!!! راستی چه کسانی به این دولت رای دادند؟؟؟؟

شاید بایستی داستان ما را برای شنگول و منگول تعریف کنند تا آنها گول نخورند!!!!

  • ۹۴/۰۵/۰۲
  • العبد ع.س.ق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی