هاجِس

نوشته‌های (دغدغه‌های) عین سین قاف

هاجِس

نوشته‌های (دغدغه‌های) عین سین قاف

عین سین قاف تلفظ "عسق" است، اتفاقا این نام با آیه دوم سوره ی شوری در نامه خدا به بندگانش تشابه دارد اما هیچ ربطی به آن آیه‌ی مبارکه ندارد و صرف تشابه است و الحمدلله رب العالمین برای این تشابه مبارک و امیدوارم که منشا خیر و برکت این وبلاگ باشد.
بنا به توصیه یکی از بزرگواران وبلاگی اختیار کردم تا یادداشتهای خود را در آن بنویسم، شاید روزی خوانندگانی اینها را خواندند و شاید هیچ روزی هیچ خواننده‌ای نداشت، و یا شاید هم عمر به پایان رسید و روزهای آینده را ندیدم !!!
امیدوارم بتوانم یادداشتهای مفید و مناسبی در این دفترچه یادداشت عمومی بنگارم و قلمم قوت یابد.
مخلص آدمای خوب
عسق ...

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰


حرف اول:

آه، آهی از سر درد و بغض ، آهی با چاشنی اشک ، سینه ای تنگ و دلی گرفته و حسرتی بسیار، غبطه میخورم، به حال همه آنها که رقصی میانه میدان میکنند و زیبا روی و خضاب شده به بارگاه حضرت #عشق راه میابند. نهایت امر این چند تکه پارچه مخصوص روزهای خوب را بیرون بیاورم و نگاه کنم و دوباره در جایش قرار دهم، باشد که نوبت ما نیز برسد.
*
حرف دوم:
چقدر این ذلت و حقارت آزار دهنده است، امروز آن مقام کشور #کدخدا فرمود که از ما راضی است و نامه گزارش کار ما در کوبیدن سر متعرضان به اماکن دیپلماتیک #عربستان او را امیدوار ساخته، ضمنا به اطلاع میرساند که جرم حمله به #سفارت محبین و خادمین کدخدا در منظر کلید داران ایران زمین با جرم گردن زدن عالم اسلامی و شیعه امیرالمومنین علیه السلام برابر است اگر بیشتر نباشد !
پ.ن : تنها سیب_زمینی میتواند این ذلت و حقارت را تحمل کند و لبخند زنان ایام سپری کند، البته جز سیب زمینی خادم گرگ نیز با طیب خاطر پر نشاط است و مشت بر دهان هیهات گویان میکوبد.
 
نوای مربوطه:
چون ام وهب، بسیارند،،
در هر سوی این مردستان،،
مادرهای عاشق پرور،،
در ایران و افغانستان،،
همچون این شهید فراوان داریم،،،
تا وقتی سر و تن و جان داریم،،،
ما به نهضت شما ایمان داریم ...

  • ۹۴/۱۰/۱۹
  • العبد ع.س.ق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی