هاجِس

نوشته‌های (دغدغه‌های) عین سین قاف

هاجِس

نوشته‌های (دغدغه‌های) عین سین قاف

عین سین قاف تلفظ "عسق" است، اتفاقا این نام با آیه دوم سوره ی شوری در نامه خدا به بندگانش تشابه دارد اما هیچ ربطی به آن آیه‌ی مبارکه ندارد و صرف تشابه است و الحمدلله رب العالمین برای این تشابه مبارک و امیدوارم که منشا خیر و برکت این وبلاگ باشد.
بنا به توصیه یکی از بزرگواران وبلاگی اختیار کردم تا یادداشتهای خود را در آن بنویسم، شاید روزی خوانندگانی اینها را خواندند و شاید هیچ روزی هیچ خواننده‌ای نداشت، و یا شاید هم عمر به پایان رسید و روزهای آینده را ندیدم !!!
امیدوارم بتوانم یادداشتهای مفید و مناسبی در این دفترچه یادداشت عمومی بنگارم و قلمم قوت یابد.
مخلص آدمای خوب
عسق ...

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شنگول و منگول


گرگ به درب خانه‌ی شنگول و منگول آمد و پس از رفت و آمدهای بسیار و تغیر صدا و رنگ دست و پا و ظرافت اندام توانست بر شنگول و منگول فائق آید و آنها را گول زند، هیچگاه نشنیدیم که گرگ تا زمانی که با هیمنه‌ی وحشیگری و قلدرمآبانه‌ی خود قدم جلو نهاد، ببعی‌ها به او پا داده باشند!!!

حال چه شده که دولت تدبیر و امید و کلید و ادب و ... با وجود خوی وحشیگری و تهدید مستقیم و بی رودربایستی گرگ‌ها باز هم میخندد و لبخند می‌زند و بدتر از آن عده‌ای به جشن و پایکوبی می‌پردازند!!!!!!!!

دیروز گرگ وحشی مستقیما از دستیابی به منابع و آمارها و اطلاعات نظامی ما گفت و اینکه میخواهند ما را بکوبند و ما هنوز داریم لبخند میزنیم و از برد سه بر دو میگوییم!!! راستی چه کسانی به این دولت رای دادند؟؟؟؟

شاید بایستی داستان ما را برای شنگول و منگول تعریف کنند تا آنها گول نخورند!!!!

  • العبد ع.س.ق